Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

luni, 15 septembrie 2014

Compot de pere





                           Compotul de pere este preferatul meu,la fel cum sunt si perele.Datorita gustului si aromei sale,e pe primul loc in topul preferintelor mele.Normal,nu m-am putut abtine si am facut cateva borcane de compot de pere.Procedeul este simplu si usor.



                           Se aleg pere frumose si sanatoase.Se spala,se curata de coaja,se taie jumatati si se inlatura casuta cu seminte.Depinde de marimea perelor modul cum se taie.Se pot lasa jumatati,sau se pot taia in patru.Feliile de pere se cladesc frumos,in borcane sterilizate.In fiecare borcan se adauga,dupa preferinta,2-3 cuisoare sau 1/3 dintr-un baton de vanilie sau anason stelat.Eu am facut cate 2-3 borcane cu fiecare din cele trei condimente.Se pun deasupra 4 ling zahar,apoi se umplu borcanele cu apa.Se inchid ermetic si se pun intr-un vas mai mare pe fundul caruia s-a pus un prosop.Se toarna apa cat sa cuprinda borcanele si se pun la fiert o ora din momentrul cand clocoteste apa.Se scot si se pun in paturi sa se raceasca,apoi se depoziteaza in camara.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pentru ca toate comentariile necesita aprobare, este posibil ca ele sa nu apara pe blog imediat. Nu este nevoie sa lasati un comentariu de mai multe ori. Va multumesc!