Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

joi, 26 februarie 2015

Pulpa de porc cu sos de vin





           Pentru azi va propun o friptura de porc.Si nu una oarecare,ci una frageda,moale si suculenta.In general,fripturile se fac usor si repede.Asa a fost si cu aceasta friptura,iar rezultatul a fost pe masura pentru ca s-a mancat si mai repede.
         
               Am ales o bucata de pulpa de porc.De cu seara am pregatit o marinada din: un pahar de vin alb,un pahar otet,o cana de apa,3-4 foi de dafin,3-4 catei de usturoi,1 ceapa,sare,piper,cateva cuisoare.Am pus pulpa in marinada,am acoperit-o cu un capac si am lasat-o asa pana a doua zi.
               Am scos pulpa din marinada si am uscat-o cu un servet absorbant.Intr-o tigaie antiaderenta am incins un pic de ulei de cocos si am pus bucata de carne.Am tras-o la tigaie pe ambele parti doar cat sa se inchida porii.
                Am pus carnea intr-o tava,am codimentat-o cu sare,piper,cimbru si am dat-o la cuptor.Am tinut-o aprox.20min.astfel ca sa ramana mijlocul suculent.
           
                 Cat a stat in cuptor am facut sosul de vin.Am avut nevoie de:
               1 ling zahar,200ml vin rosu,un pic de otet balsamic,200ml apa,sare,piper.
               Zaharul l-am caramelizat,apoi l-am stins cu vinul.Am lasat sa fiarba pana s-a topit tot caramelul.Am stropit cu un pic de otet balsamic,am adaugat apa si am lasat sa fiarba la foc mic,pana a scazut.Daca doriti mai groasa consistenta sosului,diluati o lingura de faina cu un pic de apa si adaugati peste sosul de vin.Codimentati la sfarsit cu sare si piper din belsug.
                   A fost delicios alaturi de friptura si cartofi duchesse.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pentru ca toate comentariile necesita aprobare, este posibil ca ele sa nu apara pe blog imediat. Nu este nevoie sa lasati un comentariu de mai multe ori. Va multumesc!