Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sâmbătă, 25 aprilie 2015

Weekend cu spor - parada lunii aprilie 2015





                     E ultimul weekend din luna aceasta,bloggeritele au avut timp sa bucatareasca cu spor toata luna,mai ales in weekend-uri.Luna aceasta s-au inspirat de aici,de pe blogul meu,eu fiind gazda.Au avut ca teme categoriile: Prajituri,Mancaruri sau orice alta reteta de pe blog.
                      Si chiar au gatit cu spor,fetele.Iata ce au pregatit:

                     Furnicuta bucatar Monica Horoiu a pregatit un deliciu culinar: Pulpe de iepure la cuptor



                  Draga mea Lulu,harnica cum o stim,nu s-a lasat mai prejos si a pregatit o minunata Friptura de miel.


                       Stefy harnicuta,initiatoarea acestui prioect,a pregatit deliciosul  Piept de curcan in sos marinat.


                    Claudia Vasilache a profitat de sursa de inspiratie sa pregateasca de sarbatorile Pascale  un Drob de miel in prapure aratos,gustos,delicios.


                     Munteanca noastra Victoria Gabriela a fost super incantata de Papricas de pui cu galuste,o savuroasa mancare ardeleneasca si sigur o s-o mai pregateasca.



                    Dupa cum ati observat,fetele au preferat retetele de mancaruri.In schimb,Maria Udrea a pregatit niste Cornuri bicolore moi,pufoase,insiropate,aspectuoase.



                   Si nu in ultimul rand,Sidy a pregatit minunatele Snitele crocante la cuptor.Crocante la exterior,moi si pufoase la interior sunt deliciul oricarei mese.




                         Dragele mele,ma bucur ca v-au placut retele mele.Va multumesc pentru participare si va astept si in continuare,cu mult drag,in casuta mea virtuala.
                     

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pentru ca toate comentariile necesita aprobare, este posibil ca ele sa nu apara pe blog imediat. Nu este nevoie sa lasati un comentariu de mai multe ori. Va multumesc!