Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

joi, 2 august 2018

Vin de visine





                       Este un vin deosebit pe care-l fac in anii cand sunt foarte multe visine,cum a fost si anul acesta.Dupa ce am facut dulceata de visine si siropul,am renuntat la visinata si am facut aceast vin.Priviti ce culoare minunata are! Cat despre gust si aroma,ce sa mai vorbim,merita efortul si asteptarea.Reteta o am din caietul mamei mele si am respectat-o intocmai.V-o impartasesc si voua si v-o recomad cu caldura.


                         Ingrediente:

                1l suc de visine,1kg zahar,2l apa

             
                      Mod de preparare:

               Respectand proportiile de mai sus,se poate pregati orice cantitate doriti.
               Se aleg fructe bine coapte,se spala si se zdrobesc astfel ca sa iasa cat mai multa zeama din ele.Cine doreste,poate sa strecoare sucul obtinut .Eu prefer sa-l las asa,deoarece samburii de visine dau aroma placuta vinului.
              Zaharul se dizolva in apa si se amesteca cu fructele zdrobite si zeama lor.Se pune totul intr-o damigeana mai mare,astfel ca sa ramana goala pe sfert.Se leaga la gura cu un tifon si se tine la temperatura camerei.Dupa 3-4 saptamani cand fermentatia e terminata,se trage vinul in alta damigeana.Atentie sa nu se ajunga cu furtunul la depunerea de pe fund!
              Noua damigeana umpluta se astupa cu dop si se tine la racoare inca 3-4 saptamani.Vinul limpezit se trage in sticle care se astupa cu dopuri ermetice si se tin la rece.


9 comentarii:

  1. am sa incerc anul asta ,dupa mai vorbim

    RăspundețiȘtergere
  2. Super vinul .Vom face in fiecare an.Este prima dată când facem acest vun

    RăspundețiȘtergere
  3. Mulțumim mult pentru rețetă. Am încercat-o și a ieșit un vin foarte bun.

    Cu drag și urări de bine,

    PAULA și SILVIU SEITAN

    RăspundețiȘtergere
  4. daca ati spus l l de suc de visine cred ca e vorba de cel putin
    2 kg de visine...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da,cam asa.Puteti mari cantitatile in functie de cantitatea de vin pe care doriti s-o obtineti.Sau,ma rog,de cate visine aveti.

      Ștergere
  5. Bun foarte bun primul an recomand

    RăspundețiȘtergere
  6. A ieșit un vin minunat ca aromă, gust și tărie. Ca un cabernet! E o rețetă foarte bună, respectată întocmai ca și cantități. Mulțumesc mult!

    RăspundețiȘtergere

Pentru ca toate comentariile necesita aprobare, este posibil ca ele sa nu apara pe blog imediat. Nu este nevoie sa lasati un comentariu de mai multe ori. Va multumesc!