Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

marți, 7 ianuarie 2014

Prajitura cuciocolata si nuci




O delicioasa prajitura cu nuci si doua feluri de crema de ciocolata.
Ingrediente:
blat: 8 oua,8ling.zahar,4ling.faina,4ling.nuci macinate,praf de copt,cacao optional
Albusele se bat  pana devine o bezea tare,se adauga zaharul,apoi galbenusele si la urma faina cu nuca macinata si praful de copt.Compozitia se pune intr-o tava tapetata cu hartie de copt si se da la cuptor.Se face proba cu scobitoarea pentru a vedea daca e gata.Cand s-a racit,se insiropeaza cu un sirop facut din 100gr.cafea,2ling.zahar,esenta de rom.Pentru cine vrea blatul mai inchis,poate adauga 2 ling.cacao.
Cremele:
I.500 gr.fisca se bate.Cand e aproape gata,se adauga 200gr ciocolata cu lapte topita.Se bate in continuare pana se omogenizeaza.Se adauga 4 linguri nuci macinate si esenta de rom.
II.500gr.fisca se bate si cand e gata se adauga 200gr.ciocolata alba topita si esenta de migdale.Se bate pana se omogenizeaza.
Aranjare: blat,crema I,cremaII.Deasupra am facut o glazura de ciocolata neagra.Eu am pus-o fierbinte si cand am intins-o,a topit din crema,capatand un aspect marmorat.Apoi am presarat nuca macinata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pentru ca toate comentariile necesita aprobare, este posibil ca ele sa nu apara pe blog imediat. Nu este nevoie sa lasati un comentariu de mai multe ori. Va multumesc!