Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

joi, 9 ianuarie 2014

Salate

       


Cateva idei de salate si paste care le putem servi ca aperitiv.Putem face tartine sau umplem rosii,ardei,cosulete,foi.

Pasta de branza
Branza de vaci se amesteca cu smantana,sare,piper si marar tocat fin.Se fac tartine sau se umplu ardei sau rosii, dupa preferinta.

Pasta de branza 2
Branza de vaci se amesteca cu smantana,branza telemea sarata,sare daca mai e nevoie,piper,chimen,boia,o ceapa mica data pe razatoare.

Salata de icre
Se pune apa la fiert si cand clocoteste se toarna in ploaie 100-150 gr gris.Se mesteca si se lasa cateva minute sa fiarba apoi se ia de pe foc si se lasa la racit.Se pune grisul intr-un bol si se mesteca cu icrele.Se adauga uleiul pe rand,ca la maioneza.Se adauga cateva linguri de apa minerala pentru a subtia compozitia.Se adauga in continuare ulei alternand cu apa minerala.Se observa cum,pe parcurs,se schimba culoarea si textura salatei-devine alba si pufoasa.Se adauga zeama de lamaie si  sare.Cand e gata adauga o ceapa mica taiata foarte marunt.

Salata de vinete
Prefer salatele fara maioneze si cum salata de vinete e preferata casei,am adaptat si aceasta salata la gustul nostru.Astfel,am copt vinetele pe jar,le-am curatat cu o lingura de lemn,le-am lasat sa se scurga si le-am tocat.Am tocat si o ceapa marunt si am pus totul in robotul de bucatarie.Am adaugat sare,ulei si un ou intreg si am mixat pana a rezultat o compozitie deschisa la culoare si pufoasa.

Salata boeuf
cartofi,morcovi,patrunjel radacina,pastarnac,telina,mazare verde congelata sau din conserva,cativa castaraveciori murati,carne de pui,porc sau vita,maioneza.Eu prefer carnea de pui.
Carnea si legumele se fierb apoi se toaca marunt.La fel se toaca si castraveciorii murati.Se adauga mazarea verde,se potriveste de sare si piper apoi se adauga maioneza.Eu prefer maioneza de casa celei cumparate.Se amesteca totul foarte bine.Se pune pe un platou si se orneaza cu masline,oua fierte,gogosari murati,frunze de patrunjel.Este mai gustoasa dupa 2-3 ore de la preparare,dupa ce se patrund aromele.

Un comentariu:

Pentru ca toate comentariile necesita aprobare, este posibil ca ele sa nu apara pe blog imediat. Nu este nevoie sa lasati un comentariu de mai multe ori. Va multumesc!