Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

duminică, 10 august 2014

Rosii in bulion






                              M-am gandit sa aduc putin din prospetimea verii si in camara.Asa am pus rosiile in bulion,delicioase,iarna,cand le adaug la mancare.Dupa ce am fiert bulionul,am oprit putin pentru a pune rosiile.Iata cum am facut:


                              Se aleg rosii de marime medie,coapte bine si perfect sanatoase.Se spala si se cladesc in borcane,in asa fel incat sa ramana cat mai putin spatiu liber intre ele.Se toarna bulionul peste ele,cat sa le acopere .
                              Cine doreste,poate sa adauge in bulion sare,piper,cimbru,foi de dafin.Eu am preferat sa le las asa,pentru ca le pot folosi la orice mancare si voi condimenta cand desfac borcanul.
                             Borcanele se inchid ermetic , se pun intr-o tava mare de copt si se acopera cu un servet ud.Se toarna apa in tava,atat cat permit peretii tavii si se dau la cuptor.Se tin pana scade toata apa din tava.Se stinge focul si se lasa acolo sa se raceasca complet apoi se depoziteaza in camara.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pentru ca toate comentariile necesita aprobare, este posibil ca ele sa nu apara pe blog imediat. Nu este nevoie sa lasati un comentariu de mai multe ori. Va multumesc!