Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

duminică, 1 noiembrie 2015

Ostropel de pui






                  Demult am tot vrut sa fac ostropel de pui.Doream sa readuc in bucatarie mirosul bucatelor gatite de mama.Cel putin mie,ostropelul imi aduce aminte de copilarie.
                 Am tot amanat, in favoarea altor retete,dar,raspunzand provocarii Weekend cu spor m-am oprit la aceasta reteta.De ce? Pentru ca gazda de luna aceasta a provocarii este Cristina Pana.Ea a propus trei teme minunate de pe blogul sau:Ciorbe,borsuri,supe,Fripturi,Desert.Sincer,nu am stiut la ce sa ma opresc.Are un blog minunat cu delicioase retete atent descrise atat in poze cat si in cuvinte.In cele din urma m-am oprit la ostropelul de pui,dar cu siguranta o voi mai vizita in bucataria sa virtulala pentru a ma inspira si din alte retete.Eu am personalizat putin reteta,inspirandu-ma si din reteta mamei mele.Sper sa nu o deranjeze prea mult pe Cristina.


             Ingrediente:
          4 pulpe de pui cu tot cu spate,6 catei de usturoi,1 ling faina,250ml bulion,100ml vin alb,1 lingurita zahar,sare,piper,75ml ulei de masline,o legatura patrunjel verde.


             Mod de preparare:
       Intr-o tigaie se pune uleiul la incins.Pulpele se spala si se sterg cu servete absorbante.In uleiul incins se pun doi catei de usturoi zdrobiti,apoi se adauga pulpele de pui si se prajesc pe toate partile.Se adauga vinul si se lasa sa dea cateva clocote dupa care se adauga bulionul.Se completeaza cu o ceasca de apa astfel incat sosul sa cuprinda carnea.Se adauga usturoiul tocat marunt si zaharul.Se potriveste de sare si piper si se lasa sa fiarba pana sosul scade.
       Pentru a lega sosul,se subtiaza faina cu un pic de apa si se toarna deasupra.Se amesetca bine si se lasa sa mai dea cateva clocote.La urma,se presara patrunjel verde tocat deasupra si se stinge focul.
       Se serveste cu garnitura de orez sau piure de cartofi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pentru ca toate comentariile necesita aprobare, este posibil ca ele sa nu apara pe blog imediat. Nu este nevoie sa lasati un comentariu de mai multe ori. Va multumesc!