Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

miercuri, 17 februarie 2016

Pui cu ananas






                         Delicioasa aceasta mancarica din piept de pui cu ananas.Foarte gustoasa si aromata merge de minune alaturi de un pilaf de orez cu turmeric.Eu nu am mai apucat sa fac pilaful,ca mancarica a disparut,noroc ca am reusit sa mai fac o poza.
                        Cu aceasta mancarica particip la provocarea Mistery box challenge,a carei initiatoare este Cerasela Badr El-Din.Luna aceasta gazda este Anca Ban Roman.Pe langa ingredientele permise,ea a mai propus pentru provocare : carne de pasare,lapte/iaurt,branza/crema de branza,oua,ciocolata,orez,vin,citrice,radacinoase (morcov,patrunjel,telina,sfecla),iar ca vedeta,ananasul.



                       Ingrediente:
                   500gr piept de pui,1 conserva de ananas taiat cuburi,100ml vin alb,100ml sos soia,2 ling,miere,un praf de ghimbir,2ling.ulei de masline.


                     Mod de preparare:
                Pieptul de pui se taie cuburi,iar ananasul se scurge de zeama.
                Intr-o craticioara se pune uleiul la incins si se adauga pieptul de pui.Se prajeste pana incepe sa se rumeneasca.Se stinge cu vinul si,cand incepe sa clocoteasca,se adauga ananasul.Se condimenteaza cu parful de ghimbir,se adauga sosul de soia si mierea si se lasa sa fiarba la foc mic,pana scade sosul.
                 Cand carnea s-a fragezit si sosul e destul de scazut,mancarea e gata.Se ia de pe foc si se serveste alaturi de un pilaf de orez.

                 Mancarea e mult mai delicioasa cu ananas proaspat.Eu nu am gasit,asa ca am recurs la conserva.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pentru ca toate comentariile necesita aprobare, este posibil ca ele sa nu apara pe blog imediat. Nu este nevoie sa lasati un comentariu de mai multe ori. Va multumesc!