Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

duminică, 21 februarie 2016

Friptura de porc la cuptor





                       Minunata aceasta friptura de porc scaldata in vin si ierburi aromate si apoi lasata in cuptor sa se odihneasca.
                       Cu aceasta reteta raspund provocarii lansata de Stefania Anastasiu.Luna aceasta ea este gazada provocarii Weekend cu spor si ne-a dat ca teme: Aperitive,Retete cu carne de porc si Prajituri de pe blogul sau, Stefy harnicuta.Intr-adevar,e foarte harnica Stefy,se poate vedea pe blogul sau plin de retete minunate,care mai de care mai tentanta si mai apetisanta.Alegerea nu a fost usoara,dar in final m-am oprit la aceasta friptura de porc care mi-a placut in mod deosebit.



                    Ingrediente;
                 1kg carne de porc (pulpa am folosit),2-3ling.ulei,1 ceasca cu vin,3-4 foi de dafin,condimente.Stefi a spus de care va plac.Eu am folosit:sare,piper,cimbru,usturoi,salvie,chimen.


                 Mod de preparare:
            Carnea se taie felii si se sterge bine cu un servet absorbant.Intr-un castron se amesteca toate condimentele si se trec feliile de carne prin acest amestec.Se lasa sa stea cel putin o ora astfel,sa se patrunda aromele,apoi carnea se pune intr-un vas in care se pune putin ulei.Se toarna vinul deasupra si se da la cuptor.Se tine pana carnea este frumos rumenita,iar sosul a scazut.
            Se serveste cu piure de cartofi,orez sau garnitura de legume.Eu am facut un piure de sfecla rosie.



             

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pentru ca toate comentariile necesita aprobare, este posibil ca ele sa nu apara pe blog imediat. Nu este nevoie sa lasati un comentariu de mai multe ori. Va multumesc!