Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

vineri, 21 octombrie 2016

Tocana de cartofi cu carnati si scaricica afumate






                     Cand am gatit tocanita asta m-am simtit cumva in copilarie,in bucataria bunicii.Aroma acestei tocanite m-a dus cu gandul inapoi,cu ani in urma...
                     Pentru ca nu am facut demult o tocanita de cartofi,iar sotului meu ii place enorm de mult,am facut-o din nou cu drag,de data asta,inspirata de Cristina Iuliana Pana.Ea este gazda de luna aceasta a provocarii  Weekend cu spor.Am personalizat putin reteta,reusind sa aduc un plus de aroma si savoare.



                     Ingrediente:
                  500gr carnati afumati,500 gr scaricica afumata,1,5kg cartofi,1 ceapa mare,2 morcovi,2 ardei rosii,sare,piper,boia,cimbru,foi de dafin,4 rosii,1 cana suc de rosii,1 cana vin.



                     Mod de preparare:
                 Ceapa se curata,se toaca marunt si se caleste in putin ulei.Se adauga ardeii si morcovii curatati si taiati marunt.Cand zarzavatul s-a inmuiat,se adauga carnatii taiati rondele si scaricica.Se adauga rosiile taiate si vinul.Se  acopera vasul cu un capac si se lasa sa fiarba inabusit.
                Cartofii se curata si se taie in cuburi potrivit de mari.Se pun in mancare apoi se adauga sucul de rosii.Se adauga condimentele si se potriveste de sare si piper.
                Se da totul la cuptor pana sosul e destul de scazut.Se presara patrunjel verde tocat deasupra si se serveste.




                     

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pentru ca toate comentariile necesita aprobare, este posibil ca ele sa nu apara pe blog imediat. Nu este nevoie sa lasati un comentariu de mai multe ori. Va multumesc!