Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

joi, 29 ianuarie 2015

Paine cu carnati







                    Am  facut paine si,ca sa mai diversific,m-am gandit sa prepar ceva ce se poate consuma ca atare,fara alt adaos de paine sau alte ingrediente.Asa ca din clasicul aluat de paine de casa am rupt o bucata,cat s-o pot coace intr-o tavita de chec,am intins-o putin cu mana,am pus in ea o bucata de carnat afumat si am rulat-o.Am pus-o in tava unsa cu ulei si am lsat-o sa creasca cateva minute dupa care am dat-o la copt.
                   A iesit aceasta minunata paine cu carnati afumat,gustoasa si foarte aromata.



                     Se poate consuma ca atare sau alaturi de o salata sau muraturi.Carnatul e bine copt,iar painea  a luat aroma carnatului.O minunatie!E delicioasa si chiar daca are multe calorii ,merita incercata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pentru ca toate comentariile necesita aprobare, este posibil ca ele sa nu apara pe blog imediat. Nu este nevoie sa lasati un comentariu de mai multe ori. Va multumesc!