Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

luni, 22 august 2016

Rosii uscate






                     Cine a gustat odata rosiile uscate,nu se poate sa nu mai doreasca iar si iar.Gustul si aroma lor deosebita le fac atat de pretioase incat preturile din magazine te dau pe spate.Am incercat sa fac si eu si va impartasesc si voua reteta,pentru ca se pot face usor si acasa.


                    Se pot usca la soare sau in cuptor.Uscarea in cuptor dureaza aproximativ 10 ore,iar la soare 4-5 zile.Eu am profitat de temperaturile ridicate si am uscat rosiile la soare.Se aleg rosii cat mai carnoase si cu seminte putine care se taie felii mai groase.
                     Feliile de rosii se pot pune in tavi,pe hartie de copt.Mie mi-a facut sotul o rama cu o plasa de sarma mai deasa pe care am pus feliile de rosii.Se presara sare pe ele si se lasa astfel ,la soare,4-5 zile.


                     Dupa ce s-au uscat se cladesc in borcane,printre ele punandu-se usturoi tocat si frunze de busuioc tocate.Se preseaza bine pentru a intra cat mai multe in borcane.Peste ele se toarna ulei de masline.Borcanele se inchid ermetic si se pastraza in camara.
                     Condimentele si aromele pot diferi in functie de gusturile fiecaruia.se poate adauga ardei iute,cimbru,salvie,rozmarin,oregano etc.



                    Iarna se pot servi ca garnitura la paste,cu branzeturi sau orez,la pizza sau focaccia,la sendvisuri,langa mezeluri sau in sosuri.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pentru ca toate comentariile necesita aprobare, este posibil ca ele sa nu apara pe blog imediat. Nu este nevoie sa lasati un comentariu de mai multe ori. Va multumesc!