Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

joi, 21 februarie 2019

Prajitura din albusuri cu cocos si coacaze rosii








                          Este solutia ideala la albusurile ramase prin frigider.Eu am avut mai multe,dar cantitatile se pot reduce,respectand proportiile.Este o prajitura moale,pufoasa,aromata,iar crusta crocanta de deasupra face deliciul ei.
                          Si de data asta am avut ajutor robotul de bucatarie Kenwood Titanium Chef.Pui in bolul mare de inox ingredientele si ii dai drumul,iar el iti face toata treaba.In timpul asta poti face altceva,astfel,castigi timp pretios.



                           Ingrediente:
                     
                      10 albusuri,2 cani faina,2 cani zahar,1 zahar vanilat,1 cana nuca de cocos,1 cana coacaze rosii,1 praf de copt.


                          Mod de preparare:

                    Albusurile se bat spuma cu un praf de sare.Cand sunt tari,se adauga treptat zaharul si se mixeaza in continuare pana rezulta o bezea tare,lucioasa.



                     E magic cum lumineaza bolul.Treaba robotului s-a terminat,se incorporeaza faina amestecata cu praful de copt si nuca de cocos.Se amesteca incet,cu miscari de jos in sus,cu o spatula.



                     La urma se adauga boabele de coacaze date usor prin faina.Eu am avut coacaze din congelator si le-am adaugat congelate.
                     Se da totul la cuptorul preancalzit ,in tava tapetata cu hartie de copt.Este gata cand,scobitoarea cu care se inteapa blatul iese curata.
                    Se lasa sa se raceasca,apoi se portioneaza.


             

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pentru ca toate comentariile necesita aprobare, este posibil ca ele sa nu apara pe blog imediat. Nu este nevoie sa lasati un comentariu de mai multe ori. Va multumesc!