Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

luni, 7 februarie 2022

Crema de zahar ars cu mascarpone si lapte condensat

 



                      E impropriu spus crema de zahar ars, pentru ca nu am caramelizat nici o lingurita de zahar. Nici macar cratita nu am tapetat-o cu zahar caramelizat, nici in compozitie nu am pus zahar.  E doar compozitia de la crema de zahar  ars, la care am adaugat o cutie de mascarpone si una de lapte condensat. Cine doreste mai dulce,poate sa adauge cateva linguri de zahar ,dar eu am considerat ca laptele condensat e suficient de dulce si nu mai trebuie  alt adaos.  
                     A iesit o crema minunata, la care gustul de caramel a fost dat de laptele condensat. Foarte fina,aromata si gustoasa, incercati-o si nu veti regreta.



                      Ingrediente:

               250 gr mascarpone, 370 gr lapte condensat, 400 ml lapte, 8 oua, 1 zahar vanilat.

                     Mod de preparare:

               Mascarponele se mixeaza cu laptele condensat si zaharul vanilat. Se adauga ouale si se mixeaza in continuare, pana isi dubleaza volumul. Se completeaza cu laptele  si se toarna intr-un vas de yena. Acesta se pune intr-o tava cu apa si se da la cuptor. 
               Se coace aprox. o ora, pana  incepe sa se inchege. Are textura cremei de zahar ars. Se scoate din cuptor si se lasa sa se raceasca, apoi se serveste. 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pentru ca toate comentariile necesita aprobare, este posibil ca ele sa nu apara pe blog imediat. Nu este nevoie sa lasati un comentariu de mai multe ori. Va multumesc!