Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

joi, 31 ianuarie 2019

Cheesecake cu ciocolata fara coacere







                     Este un minunat cheesecake cu ciocolata, fara coacere care, desi pare sofisticat, se face usor si repede. Mai mult dureaza timpul de racire a produsului final. Are un gust minunat, usor, fin, ciocolatos. Il recomand cu caldura, sigur nu veti regreta. Eu l-am facut mare, dar cantitatile se pot injumatati.



                        Ingrediente:

                   Crema: 1 kg crema de branza Pilos, 800 ml smantana pentru frisca, 2 plicuri gelatina, 400gr Nutella, 100ml lapte
                   Baza : 500 gr biscuiti cu cacao, 200 gr unt
                   Glazura : 200 gr ciocolata menaj, 200 ml smantana pentru frisca


                       Mod de preparare:

                 Se poate folosi orice alta crema de branza. Eu am folosit branza de la Pilos pentru ca imi place atat gustul cat si faptul ca e foarte cremoasa. Pe langa asta,e foarte bine scursa.
                 Pentru baza nu am gasit biscuiti cu cacao,asa ca am folosit biscuiti normali in care am adaugat 2 ling cacao.
                 Biscuitii se macina si se amesteca cu untul topit si racit pana formeaza o compozitie nisipoasa.
                Pe un platou se pune inelul unei forme de tort cu diametru de 26 cm. In interiorul formei se intinde compozitia de biscuiti cat mai uniform si se taseaza cu fundul unui pahar. Se da la rece.
               Borcanul cu crema de Nutella se pune intr-un vas cu apa calda pentru a se inmuia. Gelatina se pune la hidratat in apa rece.
               Branza se mixeaza si se adauga crema de Nutella amestecand pana se omogenizeaza compozitia.
               Cine doreste un cheesecake mai dulce,poate sa adauge zahar pudra. Dar,tinand cont ca Nutella e dulce, smantana pentru frisca la fel, am considerat ca nu mai e necesar un adaos de zahar.
               Laptele se incalzeste putin si se dizolva gelatina in el. Se adauga in compozitia de branza si Nutella.
              Frisca se bate, apoi se amesteca usor cu branza.
              Compozitia se toarna peste biscuitii de pe platou,in interiorul inelului si se da din nou la rece. Se lasa 2-3 ore,apoi se glazureaza.
              Pentru glazura, se aduce frisca la punctul de fierbere. Se ia de pe foc si se adauga ciocolata taiata bucati. Se amesteca pana se omogenizeaza, apoi se lasa sa se raceasca, dar nu complet. Se toarna peste crema si se da din nou la rece pana a doua zi pentru ca sa se intareasca atat crema cat si glazura.
             A doua zi se scoate cheesecake- ul din frigider si se lasa 10-15 min.la temperatura camerei. Cu grija se desface inelul si se scoate.
            Se poate portiona si servi.




           

               

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pentru ca toate comentariile necesita aprobare, este posibil ca ele sa nu apara pe blog imediat. Nu este nevoie sa lasati un comentariu de mai multe ori. Va multumesc!