Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sâmbătă, 28 septembrie 2019

Tarta cu smochine si crema frangipane








                    Anul acesta recolta de smochine a fost foarte bogata,asa ca am profitat si,pe langa nelipsitul gem de smochine, m-am gandit sa pregatesc si o prajitura.Cautand  retete,am ajuns la aceasta tarta cu crema frangipane care m-a incantat.Eu am modificat-o putin si a rezultat aceasta minunata tarta cu crema frangipane si smochine.Frangipane este o crema pe baza de unt,ou si migdale ce se foloseste la tarte.Crema mea a fost cu nuci si alune in loc de migdale,dar gustul a fost perfect.



                      Ingrediente:

               1 pachet aluat foietaj (800 gr) 250gr unt,250 gr zahar,zahar vanilat,2 oua,250 gr nuci si alune macinate,un vf.sare,10-12 smochine

                   
                        Mod de preparare:

                  Aluatul de foietaj se lasa la decongelat la temperatura camerei.
                  Cand aluat e maleabil, se intinde o foaie pe o tava tapetata cu hartie de copt.Marginile se ridica putin pentru a forma o bordura.
                   Pentru crema,unul la temperatura camerei se freaca cu sarea,zaharul si zaharul vanilat.Se adauga pe rand ouale si la urma nucile si alunele macinate.Se amesteca totul bine si se toarna peste foaia din tava.Se niveleaza frumos si deasupra se pun smochinele taiate sferturi.Se presara cu putin zahar brun si se da la cuptor.
                    Se tine aproximativ 30 min,pana se rumeneste frumos.Se scoate si se lasa la racit dupa care se portioneaza si se serveste.
             


     

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pentru ca toate comentariile necesita aprobare, este posibil ca ele sa nu apara pe blog imediat. Nu este nevoie sa lasati un comentariu de mai multe ori. Va multumesc!