Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

duminică, 11 iulie 2021

Pulpe de pui la gratar

 



                          E vara,e sezonul gratarelor. Fiind weekend,am ales sa fac niste puple de pui la gratar. Cand e vorba despre gratare,lucram in echipa. Eu ma ocup de pregatirea carnii pentru gratar,si sotul meu se ocupa de pregatirea gratarului si frigerea carnii. Astfel,cu o zi inainte am dezghetat carnea,apoi am condimentat-o si am lasat-o astfel pana in momentul pregatirii. 
                          Iata cateva sfaturi pentru reusita unui gratar.





                         Ingrediente:

                    1 kg pulpe de pui, 1 lingurita usturoi granulat, 1 lg. rozmarin,1 lg.cimbru,sare,piper, 1 lg boia dulce sau iute,dupa preferinta,1/2 lg salvie.


                        Mod de preparare:

                 Pulpele se spala bine si se curata de eventualul puf ramas pe ele. Se usuca cu servete absorbante,apoi se condimenteaza. De data sta nu am pregatit o marinada lichida,ci doar am condimentat carnea. 
                 Intr-un bol se amesteca sarea,piperul,usturoiul,boiaua si restul ierburilor aromate.Cu acest amestec se freaca bine carnea pe toate partile. Se acopera si se lasa astfel sa stea, la rece, pana in momentul gatirii.




                        Pulpele de pui condimentate se scot din frigider cu cel putin doua ore mai repede de prajirea pe gratar. Carnea trebuie sa ajunga la temperatura camerei inainte de a o coace. Daca se pune rece pe gratar,se intareste.
                        Ionel a incins gratarul, apoi am pus pulpele la prajit.Le-a intors de mai multe ori,pana s-au rumenit frumos.Nu a crestat si nici nu a intepat carnea.Nu se face acest lucru pentru ca se scurg toate sucurile din carne si va rezulta o friptura uscata,seaca.



                           Cand sunt gata,se scot pe o farfurie si se lasa 5 min.la odihnit. 
                           Se servesc calde cu mujdei,salate de sezon sau diferite dressinguri. Eu am pregatit cartofi prajiti si un dressing din iaurt,usturoi si sare.



                  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pentru ca toate comentariile necesita aprobare, este posibil ca ele sa nu apara pe blog imediat. Nu este nevoie sa lasati un comentariu de mai multe ori. Va multumesc!