Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

joi, 9 septembrie 2021

Rosii cherry la borcan


 

                              Este ca un compot sarat de rosii cherry. Am pus cateva borcane pentru ca la iarna vor fi delicioase la  o friptura, salata, mancare. Se pun usor si repede,fara prea multe complicatii, iar la iarna ne vom bucura de ele.




                              Ingrediente:

                         rosii cherry,apa,sare

                            Mod de preparare:

                     Se aleg rosii cherry coapte,tari si sanatoase. Se spala bine si se cladesc in borcane. Peste ele se pune sare. La un borcan de 750 ml am pus doua linguri rase de sare. Peste ele se toarna apa cat sa acopere bine rosiile. Borcanele se inchid ermetic si se fierb la Bain Marie. Eu am pus borcanele in tava cu apa,le-am acoperit cu un prosoap ud si le-am dat la cuptor. Se tin cam o ora de cand incepe apa sa clocotesca. Se stinge focul si se lasa sa se raceasca. 
                     De preferat pana a doua zi, cand se scot,se sterg borcanele si se depoziteaza in camara pana in momentul folosirii.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pentru ca toate comentariile necesita aprobare, este posibil ca ele sa nu apara pe blog imediat. Nu este nevoie sa lasati un comentariu de mai multe ori. Va multumesc!