Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

luni, 4 octombrie 2021

Struguri murati

 



                      Daca tot  umplu gogosarii cu struguri,iar in butoiul cu muraturi asortate pun si boabe de struguri,am zis sa pun cateva borcane doar cu struguri murati. De ce nu?  I-am pus dupa reteta prunelor murate  pentru ca mi-a placut mult gustul si aroma lor. Se pot pune atat struguri albi,cat si negri. Eu am pus doar struguri negri.



                               Ingrediente : 

                          1l apa,400 ml otet, 200 gr zahar, 2 ling.sare, 2 batoane scortisoara, 6-8 cuisoare


                              Mod de preparare: 

                       Se aleg boabe de struguri bine coapte,dar tari si sanatoase. Se spala si se curata de pe ciorchine. Se umplu borcanele,apoi se toarna apa peste ele. Se goleste apa,masurand-o,pentru a stii exact cantitatea de lichid necesara. 
                        Se prepara,respectand proportiile de mai sus. Apa se pune la fiert cu sarea,zaharul,scortisoara si cuisoarele. Cand clocoteste se adauga otetul si se mai lasa sa dea cateva clocote. Se toarna fierbinte peste struguri. Se inchid borcanele ermetic si se pun la fiert in baie de aburi. Se fierb aproximativ o ora de cand clocoteste apa. 
                         Se lasa sa se raceasca lent,in vasul in care au fiert. Cand sunt reci,se depoziteaza in camara.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pentru ca toate comentariile necesita aprobare, este posibil ca ele sa nu apara pe blog imediat. Nu este nevoie sa lasati un comentariu de mai multe ori. Va multumesc!